Voor het maken van een afspraak kunt u ’s morgens bellen van 08:00 tot 12:00 uur op 070 – 517 96 76
De huisarts heeft elke dag spreekuur van 8.15 tot 11.00 uur en in de middag van 13.30 tot 16.00 uur.
De assistente zal bij het maken van een afspraak triage toepassen; Bij triage wordt gebruik gemaakt van een NHG triage wijzer. Dit is een landelijk gestelde richtlijn met alle belangrijke vragen die de assistent aan u moet stellen om een goed beeld van de ernst van uw klacht te krijgen. Bovendien ziet de assistent in het protocol welke medische hulp u geboden moet worden, en hoeveel tijd het mag duren voordat de huisarts u onderzoekt. Soms is meteen duidelijk dat het om een spoedgeval gaat. Dan stelt de assistent u niet zoveel vragen, want dat zou tijdverlies betekenen. Ze regelt dan dat de huisarts meteen naar u toekomt, of dat u meteen naar de praktijk komt. De assistent heeft in haar opleiding triage geleerd. Ook heeft de assistent een geheimhoudingsplicht, net als de huisarts. Bovendien controleert de huisarts regelmatig of alles nog goed gaat met de triage. Als de assistent twijfelt of zelf een vraag heeft over uw klacht dan wordt de huisarts dezelfde dag geraadpleegd. De huisarts houdt dus een ‘vinger aan de pols’.
De tijdsduur van een reguliere consult is landelijk vastgesteld op 10 minuten. Indien u meer tijd nodig denkt te hebben geeft u dit dan aan bij de assistente zodat meer tijd gereserveerd kan worden, maximaal 20 minuten
U maakt een afspraak bij de dokter voor 15 minuten. U kunt dan 1 klacht bespreken. Als u meerdere klachten heeft bespreekt u dit met de assistente, zij kijkt dan of een langere afspraak mogelijk is.
Indien het om medische redenen niet mogelijk naar de praktijk te komen, kan een huisbezoek afgelegd worden door de huisarts. Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen tijd of geen vervoer hebben om naar het gewone spreekuur te komen.
Bij niet afzeggen van de afspraak brengen wij het landelijk vastgestelde bedrag voor het “niet verschijnen zonder bericht” in rekening van € 13.50. Dit wordt niet vergoed door uw zorgverzekeraar dus deze rekening krijgt u thuisgestuurd.
Afzegging graag uiterlijk 24 uur voor de afspraak,dit kan ook per e-mail.
In geval van een levensbedreigende situatie bel 112!
Spoed
Bel levensbedreigende situaties bel 112!
Spoed overdag:
Voor spoedgevallen overdag kunt u de praktijk bereiken door:
te bellen met 070 – 5179676 en te kiezen voor optie 1
Huisartsenpost/doktersdienst
De waarneming ’s avonds, ’s nachts en in het weekend is geregeld door de huisartsenpost/doktersdienst( Hadoks). Op de huisartsenpost werken alle huisartsen in de regio Den Haag, Leidschendam, Voorburg en Wassenaar samen. De doktersposten zijn bij de spoedeisende hulp van HMC Westeinde & Antoniushove en in het HAGA Leyenburg.
Openingstijden
Iedere werkdag na 17.00 uur tot de volgende ochtend 08.00 uur.
Op zaterdag, zondag en op feestdagen is de huisartspost geopend.
Afspraken
Houdt bij het maken van een afspraak uw verzekeringsgegevens bij de hand.
Telefoon Hadoks: 070-3469669
Rekening
Voor consulten en visites in de avond- nacht en weekenddienst, ontvangt u een rekening van de centrale huisartsenpost.
De praktijk is momenteel gesloten voor nieuwe inschrijvingen. Zodra er weer ruimte is gaan we open voor nieuwe inschrijvingen. Houdt u hiervoor onze website in de gaten.
U kunt uw gegevens bekijken, via de huisarts of online. Online kunt u uw gegevens bekijken met uw telefoon of computer, waar u ook bent. U logt in op een beveiligde website of app. U ziet de belangrijkste informatie zoals uw ziektes, uw medicijnen en uitslagen van onderzoeken.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.
Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Via MijnGezondheid.net is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen
– Lichamelijk onderzoek
– Toegangslogboek
– Verslaglegging
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten
– Actueel medicatieoverzicht
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.